måndag 2 april 2007

Måndag 2/4 kl 09.55

Jag tyckte och trodde att allt var OK efter operationen !
MEN !!
Jag fick kräksjukan (?) eller så tålde jag inte sulfan och alla smärtstillande tabletterna ! Spytt ur bägge ändar i ett dygn!
Fick sluta med tabletterna så jag har haft det rätt ont o ch besvärligt!I Har haft feber oxo! I dag litet bättre!
Har nu prövat att börja med antibiotikan igen + 2 alvedon för smärtan.Det är en inflammation som oxo komplicerade operationen.
Jag är nu kolsvart över hela buken , ser utsom en tatuerad
Hells Angels medlem !
Det börjar bli ont om tid för båtarna,(jag fick ju lova att ta hand om Lennart Anderssons shipman 28 ,När han var tvungen att åka till Tyskland !!)
Får väl be någon att hjälpa Bodil att riva av ställningarna på båtarna så att hon kan
tvätta av den och botten måla o.s.v.
Vi får se hur det går!
Hälsningar från sängen !

3 kommentarer:

SM7PGA sa...

Det var ju attans!....
Det vore ju kul om du fick en tatu
du bett om... Hoppas du får till det
med allt. Henning och jag pratade
om att hjälpa till med er presenning...
Tuta till bara...
Det var ju test igår. Körde från ca. 21.20 lokal tid.
Då gällde det att ligga på minsann!
Fick ihop 14 QSO och 6610 points med LA2Z som bästa DX. Du var ju inte med ;-)
Verkar som om jag råkat ut för samma problem
som du. Skickade in loggen direkt efter testen,
men den syns inte än. Har skickat in den en gång till...
Vi får se vad som händer...

Ha det så gott det bara går Lasse!
Vi saknade dig igår!
73 es krya på dig

SM7CXI / Lasse /LEA sa...

Nej! Jag tror jag klarar mig utan
tatu !!
Håller på och ringer till sjukvården på alla kanaler just nu!
Ok ! om testen ! Det var väl inte så illa !!
Mår bättre men har ont , måste ta smärtstillande tabletter för att stå ut!
Men det börjar visst bli bättre i det stora hela !!

SM7PGA sa...

Ha ha! Sjukvården är lyckligt ovetande om att
en erfaren DX jägare som inte ger upp i första taget,
är hack i häl på dom!
Buss på dom Lasse! Vem vet... Du kanske kan ansöka
om diplom hos ARRL. WAH - Worked All Hospitals... First in sweden!

Skönt att du känner dig lite bättre!
Vi håller våra tummar!

Hao de brao!
/PE GE AA