fredag 6 april 2007

LÅNGFREDAG !

I dag är det betydligt bättre med hälsan !
Tog bort en del stygn i går och fick litet mer besked!
Återbesök tisdag, med borttagning av resterande stygn!!
Dagen har faktiskt runnit på bra !
Inte minst av att sm7pga och Rosita dök upp med blomma och gott uppfriskande prat!
Har varit uppe flera timmar utan större smärtor !!
Vackert väder tycks det oxo vara!
Får se i morgon om jag kan stiga upp ordentligt och kanske gå ut och få en nypa luft !!
Någon radio har det inte blivit körd !
Det är lättare med Note-Booken i sängen !!
Nu verkar det visst som min mailserver fungerar dåligt!
Får se om jag kan få någon ordning på den!
GLAD PÅSK ! i alla fall !

2 kommentarer:

SM7PGA sa...

Det känns skönt att du mår allt bättre Lasse! Då går det i allafall åt "rätt" håll även om det är långdraget...
Tack för ännu en trevlig samvaro med er i ert fantastiska uterum. Snacka om att man får idéer om hur man vill bygga ;-) Roligt att nu också veta hur och var du satt när ni tog bilden du har på bloggen. Jag kan förstå om man blir sittandes eller varandes kvar där... Helmysigt!!!
Jag letade efter de små vita satellit högtalarna som det kan strömma jazz och annat ur, men såg inga?... Nej förresten... Det är redan på topp där ;-)
Roligt att påsken har varit mera uppåt och framåt. Själv har jag inte kört mycket radio, men däremot har vi fått upp yagi antennerna inför testen idag. Dock inte fackverket, men det kommer. Ska skrubba berget inför gjutningen och beräkna mastfoten/stödet idag. Hade nog behövt kika på ditt Versatower fäste med vinschar och allt... Question is when and how. But until then, I'm gonna let all my 5 terrifying watts, to endless echo all over the place this evening ;-)
Ha det bra Lasse och väl mött igen!
/Uffe

SM7CXI / Lasse /LEA sa...

You are Welcome any time !
Onsdag får jag hjälp med båtarna!