onsdag 15 april 2009

Soligt 8 grader i dag onsdag kl.09.00 !

I dag blir det båtjobb igen!
Så fort tempen stiger litet till!
Trots att jag har stenar i gallgångarna i njurarna har jag i dag, och hade i går, en ganska smärtfri period!
I går kördes dessutom 432 MHz test med mindre bra resultat!
Ganska dåliga konditioner!
Jag har ju egentligen inte på VHF och UHF att göra !
Mitt numera ganska kringbyggda och Träduppväxta läge gör att jag inte kan lyckas så bra!
Borde väl återgå till att koncentrera mitt radiokörande till HF bands!!
Planerar just nu ett åkande till Växjö , Emigranternas hus (släktforkning!) på lördag!
Hörde just på Radio Blekinge att Patrik Franke (Reportern) skulle se hur svårt det kunde vara att slå en "Hole in One" !Han hade dessutom Dan Weinberger och Classe Åström som medverkande och hjälpare ! Det gick förstås inte!
Slutkommentarer: Golf är nog inte så enkelt som det verkar för den oinvigde!

Inga kommentarer: