fredag 3 april 2009

Agenda

I dag är man trött!!
Blev inlurad (aktiverad! Hi!) på 28 MHZ testen igår !!
Blev sent 00.30 !!
Först fick jag lära mig hur testenskulle köras , sedan blev det till att lära sig
programmet "Logger"!
Det tog sin tid verkligen !! SM7PGA och jag höll på länge och väl innan vi i de snåriga anvisningarna lyckades till slut få programmet att rulla!
Vi fick då till sist skicka in resultatet till SSA för NAC-28 ! Det funkade oxo !!
Dagen hade annars börjat med ombesiktning av bilen (Antennplacering ej godkänd!)
klockan sju på morgonen ! Därefter blev det golf några hål !
Efter lunch blev det avtäckning av båt + tvättning av hela båten !
På kvällen blev det sedan testkörning ,som omnämdes ovan! Pust !
Pecis när det var 3min kvar på CW-delen och jag höll på med SM7PGA ,ringde SM7JQF
Jag fick snabbt avbryta tfn samtalet med Henning ! Hoppas Du ursäktar !
Hälsan är det fortfarande litet si och så med ! Borde få svar på prover och röntgen i dag , tycker jag!
Dessutom har nog startbatteriet i båten gjort sitt !! Skall ner och kolla laddningen
nu på förmiddagen! -Troligen nya utgifter ! Saldo just nu : "MINUS !!!" Bu !!
Glömde völ att säga att vi var på Konstvernisage och därefter Jazzkonsert i onsdags
kväll !! Mycket på gång ! I morgon blir det avslutning på fågelskådarkursen ute på Lindö udde! (Skulle varit på Släktforskarträff eller SM7MÖTE i stället !!)
Cést la vie!!

Inga kommentarer: