lördag 21 november 2009

Fredagen var en strålande höstdag!

En vacker höstdag på Golfbanan blev det på fredagen!
Lagtävling ,greensome, fick jag uppleva , när jag kommit tillbaka till
CGK efter sommaruppehållet!
Fick dessutom gå ut som första lag! Bra!
Spelade ganska jämnt med de andra lagen!
Godkänd come back! Hi!
I dag sista katt- passningsdag !
Varit ute i skärgården i det, i dag oxo , fina vädret!
Sol och 11 grader varmt med en stilla bris !

Sm7XLN grattas i dag på födelsedagen !

Radiopratarna har helt gått upp i FM och repeaterköret!

Själv har jag kört litet europa-dx på 2m SSB !!
Det lönar sig ibland att ligga på DX-freq. 144.300 MHz !
Man får bara vara litet tålmodig!

I Thailand kostar julskinkan 700 kr/Kg sade HSØZIE !!!
Så det blir visst Sill och Knäckebröd levererat med Christer !! Hi!!

Är jag på radio, så träffas jag säkrast 18.30 SNT på 144.300 MHz
Eller på 3750-3760 kHz , i synnerhet kl.08.10 !

"Good Dx-ing "and "Good scoring!"


Inga kommentarer: