tisdag 2 juni 2009

QRV på 2m igen !! och Golf

Jag har lyckats få rätt matarkabel till rätt antenn och rätt radio på 2m igen! !!
Körde därför NAC- testen på 144 MHz i kväll !
Så nu är jag QRV igen på 144.344 MHz +- frekvensdivergens mellan olika Stationer!!!
18.30 är ju den enda Skedtiden för närvarande!
Tänk om vi skulle pröva 08.10 på morgonen oxo , som förr i tiden !!
Vad sägs om det ?
Annars har jag spelat golf i dag igen efter 14 dagars uppehåll !
Gick väl så där!
Seglat och badat har jag oxo hunnit med!
Hälsan .... ja,, prover som tagits ,visar goda resultat , MEN vad orsakar mitt onda???
Ingen hjälp på det området hittills!!
Dessutomsom vanligt inga tider för läkarbesök eftersom de inte hinner lägga upp scheman p.g.a personalbrist!
Det är vad jag får för svar hos läkarstationen i NETTRABY !!!
På lasarettet har det dock fungerat ! Märklig situation !
Jag röstar på rätt person i EU-valet , så får vi se!! Ha Ha Ha !!!!

Inga kommentarer: