fredag 27 mars 2009

Fredag morgon!

Ja gårdagen fortsatte med elände!
Fick göra en akut tandoperation!
En kindtand som visade sig ha 4 rotspetsar hade blivit inflammerad !
Efter fyra sprutor och en timmes tandläkarsvett var både jag och tandläkaren
rätt slut!
Sedan blev det värktabletter som jag nu går på !
Det är väl tur att det åtminstone är dåligt väder , då missar jag ju varken
golf eller båtjobb!!
I morgon har man lyckats med bravaden att lägga arbetsdagar både på NBK och CGK vid sammma tidpunkt! Utebliven insats kostar 300:- per styck ! Men vad gör man??
Radio kan det kanske bli mellan värkarna !
Å andra sidan är det dåligt med närvaron på lokalfrekvenserna !
Får väl gripa tag i något och försöka tvinga i gång entusiasmen ! Hi!
Att uppe på allt få bilen underkänd på bilbesiktningen för att min antennplacering inte godkändes var ju toppen !!
Nu fick den tas bort och en täckbricka är nu allt som återstår av mitt antennpaket!
Tala om att vara född på trettondagen !(Tretton=otur ?)
Nu är det datortomografi av njurar på måndag! Dessutom nya undersökningar och provtagningar v.22 till v.24 !
Jag har ganska roligt eller vad tycks ???

Inga kommentarer: