onsdag 30 januari 2008

Återigen en regnig dag!

Tisdagsgolfen håll på att gå rätt så bra , när jag plötsligt fann att jag tappat mina glasögon!
Blev rätt illa ställd av detta !
Fick dock ganska bra resultat!
När jag sedan fick hjälp av några snälla damer med att söka över banan igen , och de dessutom hittade mina glasögon igen , var jag naturligvis "väldigt glad" !! Tack !!
Kvällen slutade med JaZZ jam på La Bodega !
Det blev en bitvis hysterisk stämning , där både äldre och yngre förmågor fick det att svänga !!
Har dessutom fått tillbaka min "sjuke" 706:a från Radiodoktorn!
Jag håller just på och provar den igen !
Det verkar ännu så länge ok!
Stig FVB stressar mig med att ny version av Linux finns tillgänglig!!!
Grabbarna har dessutom börjat visa sig nere bland båtarna , så nu är det snart dags för "vårbruket" ! Hi !
Jag har börjat komma igång mobilt på 2m SSB !
c u !

Inga kommentarer: