fredag 18 januari 2008

Förföljd?

Det är ganska märkligt!!
När det visar sig att vissa Hams (?) inte trivs i sällskapet !
Ja, då flyttar jag , i stället, från de gamla invanda frekvenserna !
Eftersom jag tolkar det som att felet är mitt ?!
Jag skapar då ett nytt forum !
Vad händer?
Jo , jag hittar "de missnöjda" på min nya skedfrekvens !!
Smarta Killar!!
Känner de sig ensamma på något vis ??
Jag har ju blivit påtalad att vissa Hams inte vill "leka med mig" !!
Varför försöker de då komma in i mitt nya forum ??
OCH : "Varför svarar kompisarna dessa "???
Jag svarar inte på anrop från de som en gång brutit vänskapen
Varför kryper ni andra ??
Det är nu andra gången jag blivit besviken !!
Var "raka" i ert ställningstagande !
Jag blir enbart besviken på de som inte vågar ta ställning!!

Inga kommentarer: