söndag 13 maj 2007

Söndag 13/5 -07 Rätt dag??

I går somnade jag i från Öst-statsjippot, f.d Melodifestivalen!!
Jag gick från Tv:n till sängen och "free-stilen" men det hjälpte inte ! Jag somnade och vaknade på morgonen med glasögonen under mig och radioljudet i ena örat! Så intressant var tydligen detta jippo!
Jag hoppas att jag har vaknat på rätt dag (söndag) i dag , vilket jag nog har eftersom det är fullt håll i gång på 80m lokalt!!
Vädret är däremot inte på sitt bästa humör ! Åskan börjar väl snart göra sig påmint!!
Det betyder att man bör rycka ut antennerna när man lämnar shacket i sommar !
Helger är annars ett jobbande för alla aktivt jobbande , för det är ett farligt liv på granntomterna, så vilodagen finns tydligen inte längre!
Man får fly iväg med båten för att vila öronen !

Men är det busväder så får man vara hemma och stänga dörrar och fönster !!!
OCH det finns ju hörlurar och amatörradio !! Vi hörs!

Inga kommentarer: