lördag 21 maj 2011

Tiden den går !

Det är nu några dagar sedan jag skrev något här !
Min Parkinsonsjukdom ställer till en hel del för mitt agerande!!
Jag försöker "hålla masken " så långt det går och försöker göra allt som jag gjorde förr!
Jag prövar med bromsmedicin på olika sätt men har väl inte fått någon bra inställning av tabletterna ännu!

Eller är det så att det är som det är just nu och att det inte kan bli bättre med medicineringen! 1
Min Pacemaker tycks dock fungera som tur är !
Operationen av grå starr på båda ögonen är väl oxo passerad och betraktas som "done" !
Återstår nu att vänja sig vid det nya ljuset och den nya synskärpan innan nya glasögon utprovas!
Med andra ord en hel del bekymmer !
Men som sagt försöker leva som vanligt .... Var ute och provade att segla en timme igår !
Körde Grekland på 50 MHZ  , grillade en fläskcarre´-skiva och drack lättöl ! Hi!
Provade att spela golf i onsdags! Fick lägga av vid hål 7 eftersom det svartnade för ögonen!
Efter vila och dryck kunde jag fortsätta två hål till, och  in till klubbhuset !
Skall försöka ta en tur med båten i dag oxo !
Vädret och naturen är i bästa slag just nu i Nettraby !

Inga kommentarer: