fredag 25 februari 2011

Fredag morgon 25/2-11

Släktforskning:
Gårdagens möte i FLS klarades av ,(De viktiga omändringarna av webb-funktion m.m. bordlades till marsmötet ! )  Dock : Jag halkade på gatan när jag skulle hem ! Typiskt!
Glasögonen och bilnycklarna flög iväg! Men jag kom snabbt på benen igen , något omtumlad!
På radiosidan :
Loggprogrammet HamRadio Deluxe har jag lyckats lära mig bättre och bättre !
I går lyckades jag dessutom att flytta min logg från en dator till en annan.!
På datorsidan:
Nu kan jag snart formatera om min radiodator;  skall bara backa upp några fotoprogram först!
På fotosidan: Kan  inte bestämma mig för vilken version av photoshop elements jag skall använda!!
Jag har använt olika versioner , men jag har ännu inte lyckats få över fotokatalogerna från version till version,med bibehållna taggar m.m
Golfsidan: Än är det vinter ,som tur är .. för min nya pacemakers skull ! Hi !

Inga kommentarer: