fredag 3 december 2010

Trött på snöskottning!

Nu är jag trött på skottandet!
Det är dessutom obetalt!
Men å andra sidan hade det inte varit pensionsgrundande ,
så det hade ju inte ökat min pension !
Jag gick ju i pension för 14 år sedan ! Hi!
NU märker man dessutam att den nyaste datorn i flottan är 6 år gammal ,så den går som i sirap!
Man behöver uppdatera sig var 6:e månad ! Hi!
Notebooken jag skriver på nu är dock bara några år ,men känns liet seg !
Alla moderna programvaror som skaffas ,drar så mycket kraft att man måste köpa ny hårdvara varje gång man köper ny mjukvara !
Det finns visst något bra som man använde förr i stället!
Jag tror det hette papper och penna ????
Skulle ev.skicka julhälsningar snart , men eftersom tekniken kanske inte funkar, så passar jag på att önska "GOD JUL !" redan nu , i fall att jag inte kan skotta mig ut för att köpa julkort !!!
P.S. Nu skall jag ut och skaffa mer minne till datorerna! Tll mig själv är det nog inte uppgraderbart ! Hi!  D.S

1 kommentar:

Unknown sa...

Tur att den snö som kommer här kommer i skottad form av vatten.