onsdag 25 augusti 2010

Golf, segling,partaj m.m.

Det har blivit en del segling och även golf efter sjukdomsperioden!
Konditionen är dock på botten .Det märkte jag inte minst när jag nästan säckade ihop när jag i lördags var med i en golftävling! Jag var tvungen att bryta efter 15:e hålet !!
Har fått börja om igen med att bygga upp konditionen! Går några hål på golfbanan ,varvat med korta promenader! Seglar litet för att få upp stabilitet och armstyrka.
Har oxo börjat lyssna litet på amatörradion !
Det har oxo kommit en ny bunt med QSL-kort som jag håller på och sorterar!
En hel del utskick av material inom Föreningen Långöra Släkten , FLS , har jag jobbat med!
Jag badar oxo när jag är ute med båten och har ankrat upp !
Sist var det fortfarande 20 grader i vattnet i hela Karlskrona inre fjärd!
Jobbar dessutom med att renovera färdigt den mindre motorbåten ! (under carporten!)
Skall snart komma igång med LEYAR Yachting and Radio Club , SK7RA, efter sommaruppehållet !
Diverse "party"-verksamhet i alla former har oxo avverkats !

Inga kommentarer: