fredag 25 september 2009

Båtjobb!

Det blir nog att jag drar upp båten i år oxo!
Jag har nu jobbat med avriggning och avmastning i flera dagar!
Det har blivit flera båtar som jag hjälpt till med och fått hjälp tllbaks av !
Tack !
I dag har masten klätts av och lagts upp i mastskjulet !
Jag har fortfarande inte hittat någon läcka på gummijollen eller i dess ventiler!
Släktforskningsjobbet ligger still p,g.a. jobb med föreningen "Långörasläkten":s
styrelsearbete!
Har nu tittat litet på ytterligare ett loggprogram för radio!
Det är WinLog 32 ! Verkar kunna fungera med att göra om loggfiler till Cabrillo-format!
I övrigt har det varit litet knepigt att jobba utomhus med vindbyar och regnskurar titt som tätt !
I natt har det bara varit +6 grader !!
Jag har oxo provat att ladda hem filmer i Telias filmutbud!
Det har funkat bra! Men utbudet är väl inte så fett!!
Skedtiden på radio om kvällarna på 2m fungerar ganska bra!

Inga kommentarer: