måndag 25 augusti 2008

Dagarna rinner bort!!!







Jag vet inte vart dagarna tar vägen!!
Man hinner ju inte med p.g.a alla aktiviteter!
Sedan regnar ju en del bort förstås!!
I dag blev det trädoch buskfällning i st. för Segling !
I går var det antennjobb!!
Dessförinnan var det OIC Götheborg som hedrade oss i Karlskrona !
Det ger en förunderlig känsla när hon löper in i hamnen ! Det måste erkännas!
Sedan var det ju det här med Kräftskivor och "GOD NATT-valsen" !!
Kräftor blev det, men ingen Segling!(för min del !)--Tur var det.. .. såådant regnande !!
Sitter just nu och lyssnar på en norsk radiofyr på 144 MHz .. inte så stark men hörbar!



2 kommentarer:

Unknown sa...

De har väl fortfarande inte fått ombord en riktig radioamatör i den träholken !

SM7CXI / Lasse /LEA sa...

Nej! Jag tänkte precis samma sak!
Har visserligen fått ett QSL-kort som bevis på att jag inte kört dem!!!!
MEN som sagt :"för att jag stod ut kväll efter kväll och försökte!!"
Jag tänkte oxo gått ombord och kört från "Skeppet" men det var för dyrt att lösa inträdesavgift
för mig fattig f.d skollärare !!