måndag 14 april 2008

Regnblött på morgonen-Drop-In

Drop-In i dag kl .19.00
Dessutom:

Ang. SSA:

Nu kör vi vidare...
Den senaste veckan har varit omtumlande och de senaste dagarna har min telefon gått varm och min brevlåda fyllts med stöd och uppmuntrande ord från hela vårat avlånga land. Ett massivt stöd för att resa upp huvudet och gå vidare. När motivationen är skjuten i sank, är det precis sådant man behöver höra och känna.
Det stöd jag nu tydligt känner har gjort att jag bestämt mig för att fortsätta mitt förtroendeuppdrag som ordförande för vår underbara förening fram till årsmötet 2009. Därefter är det i vanlig ordning upp till valberedning och årsmöte.
Som stark företrädare för den organisationsform vi nu har och med en obotlig tro på att detta kommer att föra SSA framåt så lägger vi det senaste bakom oss, spottar i nävarna och förverkligar SSA:s vision och strategi för 2008-2010.
Vi kommer att lyckas och det kommer att ge positiv effekt!
Vi ses på årsmötet i Vårgårda
Hasse - SMØIMJ
Styrelsen


3 kommentarer:

Unknown sa...

Är det en sådan ordförande som SSA behöver, som tror att man kan sticka huvudet i sanden så fort det börjar regna.
Nej har man en gång avgått så har man, inte skall man sedan komma tillbaka o säga att man fått ett massivt stöd, nej fy fan säger jag det har blivit rena lekstugan och en del verkar ju sitta på livstid

SM7CXI / Lasse /LEA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SM7CXI / Lasse /LEA sa...

Ja, jag bara refererar nu för tiden!
Man har ju stångat sig blodig en gång i tiden!
Men mitt konstaterande är :
SSA:s styrelse är och har alltid varit en egen förening inom föreningen och där betyder medlemmarna bara en sak: inkomst !!!