onsdag 26 mars 2008

Nu har telia åtgärdat felet!! Tack!!

Ja så har Telia fått igång mina hemsidor igen!! Tack för det!!
Har fått igång min DRAKE 4-Line igen !
Roligt med "pytsar" som man kan "Greja" själv!!
Man blir ju enbart en "GLAD SÄNDAREAMATÖR" igen!
Har kört en del sedan dess!
KÖRT HS0ZIE / Kurt ett par gånger ! Sista gången med 5/9 i båda riktningarna !
Han åker ju hem till Svedala på torsdag morgon , för sommarvistelse i här i landet!
Har vidare kört:
9X0R
CT3FT
7Z1AA
A47RS
YB0MJY
samt en hel del Europa på 80m
Fick tag på SM7HSP på 144 MHZ SSB ! Roligt!
Det var ett tag sedan jag körde honom på 144 !!
Annars är det som vanligt : Läkarbesök, tandläkarbesök, Optikerbesök .........
Pengarna har nu tagit slut .........
Tur man har sina gamla radioapparater ...... tills eldistributören skickar sin räkning ! Hi!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nja lite fel var det, jag åker hem nästa vecka Torsdag 3 april så det är några dagar till i 38 gradig värme.Rekordet var i Måndags då vi hade 39+

SM7CXI / Lasse /LEA sa...

Ursäkta !
Jag missade tydligen veckan!
men det är bara bra för Dig !
För kallt nu!!
Det blir inte varmt förrän Du kommer hem !