onsdag 4 juli 2007

Njurstenssmärtor och VHF-Test

Tisdagen varvades med njurstens-smärtor och VHF-test!! Hi!
Jag hade dessutom besvär med SM7NR på testen !
Vi har inte ett så bra läge gent emot varandra när det gäller VHF/UHF !
Jag blir tydligen ganska störd av Urban när han drar igång för fullt!
Men det går tydligen väldigt bra för Urban , men det är ju klart skillnad på QTH-läge och utrustning!
Själv lyckades jag slå mig själv med en kontakt i " JO33II " =648 KM !
Mitt bästa avstånd i år!!
Dt blev PA4PS i Holland !
18 QSO och 9726p var kanske inte så bra i konkurrens med övriga , men jag får tävla med mig själv varje gång och försöka få in fler avlägsna stationer !!
Hade dessutom en del besvär med "Njurgrusets framfart " Hi!
Undrar hur det gick för Urban ? Han är ofta sent inne med resultaten!
Sm7DIE /Tore och jag var nära varandra , så vi tävlar väl i samma klass ! Hi!
Men var var alla "Ni andra " som brukar dra ett strå till stacken för SK7RA ??
Men visst! Det är förvisso semester !
Bodil Går ut på golfbanan i dag men jag sitter och grinar illa för jag kan inte gå ut och spela med mina smärtor!

Inga kommentarer: